روند رو به رشد بی اخلاقی ها در شبکه من و تو مسأله ای است که این شبکه را با چالش های بسیاری روبرو کرده است.


به گزارش عملیات سایبری به نقل از دیلی اکسپرس،از افت چشم گیر کیفی و کمی برنامه ها گرفته تا ریزش شدید مخاطبین  و مهمتر از همه اعتراض و جدایی یکی پس از دیگری کارکنان و یا مجریان با سابقه این شبکه لندنی.

جدایی نا به هنگام برخی دیگر از مجریان با سابقه و کلیدی از شبکه من و تو آن هم درست پس از رسوایی اخلاقی دیگر رها اعتمادی و ثبت رسمی ازدواجش با شاهین نجفی در کمپین همجنسگرایان انگلستان سوال ها و ابهام های فراوانی را در پی داشت.

طناز خامه که از سال ۲۰۱۲ به استخدام شبکه من و تو در آمد از همان ابتدا در اتاق خبر این شبکه فعالیت داشت.


وی که یکی از سردبیران این برنامه به حساب می آمد و به عنوان فردی تأثیر گذار در پیشبرد اهداف سیاسی شبکه به حساب می آمد ناگهان با درج پستی در صفحه شخصی خود از جدا شدنش از شبکه من و تو خبر داد. وی علت جداییش را بی اخلاقی و نبود انسانیت در این شبکه اعلام کرد.


طناز خامه طی چندین پست در فیسبوکش با لحنی تند خطاب به رها اعتمادی چنین نوشت: « انسانیت و معرفت در وجود هر کسى نیست … »

وی  با اعتراف به اینکه هرگز نمی تواند این اقدام جنون آمیز رها اعتمادی را بپذیرد، در پستی دیگر نوشت: « هر شب قبل از خواب به خودم امیدوارى مى دم که شاید فردا روزى باشه که بهم ثابت شه که تمام فکر و احساس هاى من توهم بوده .. ولى هر روز که مى گذره بیشتر احساس مى کنم که چه ساده واقعیت ها را به پاى توهم خود نوشتم …»

نکته قابل توجه اینکه شبنم و شیدا رئیسی نیز پس از این رسوایی اخلاقی و همراه با طناز خامه از شبکه من و تو جدا شدند. (شیدا و شبنم رئیسی از مجریان و تهیه کنندگان برنامه دکتر کپی بودند)

در پایان خاطر نشان می شود کمپین حمایت از همجنس گرایان انگلستان در آوریل ۲۰۱۴ در سایت رسمی خود ضمن انتشار مطلبی تحت عنوان “ازدواج قانونی همجنس گرایان” از ثبت قانونی ازدواج برخی از همجنس گرایان در انگلستان خبر داد.

۲۸ مارس ۲۰۱۴ که ازدواج همجنس گرایان در انگلستان و ولز قانونی شد،  کمپین های حامی همجنسگرایی در این کشور به تبلیغ و ترویج آن پرداختند که با انتشار برخی از اسناد رسمی ازدواج همجنس گرایان در این کشور سعی در تشویق، حمایت و تبلیغ این کار غیر اخلاقی دارند. ثبت ازدواج همجنسگرایی تارکان توت اوغلو، خواننده پاپ ترک و شاهین نجفی با رها اعتمادی، برنامه ساز و مجری شبکه من و تو در انگلستان از مواردی است که این کمپین های حامی همجنس گرایی در این کشور با انتشار اسناد آن مانور تبلیغاتی می دهند.


حال جای این سوال باقی می ماند که با وجود رسوایی های پی در پی اخلاقی مجری بدنام شبکه من و تو، رها اعتمادی و جدا شدن برخی از مهره های کلیدی این شبکه و اعتراض آنان به اقدام های جنون آمیز وی، هنوز مدیریت شبکه من و تو تصمیم در ابقای رها اعتمادی دارد. تصمیمی که تاوان آن جدا شدن برخی از عوامل، تعطیلی برنامه ها و حتی افت شدید مخاطب می باشد. این در صورتی است که اگر جابجایی رها اعتمادی در حیطه اختیارات مدیریت شبکه من و تو باشد!


به ثبت رسیدن ازدواج رها اعتمادی با شاهین نجفی در انگلستان


به ثبت رسیدن ازدواج همجنسگرایی تارکان توت اوغلو، خواننده پاپ ترک