استاد دانشگاه و محقق حوزه صهیونیزم پژوهی، فراماسونری و فرقه های نوظهور گفت: بهاییت و وهابیت صهیونیزم اسلام، انجیلیست صهیونیزم مسیحی و اسرائیل صهیونیزم یهودی است که هر سه گروه زیر نظر اسرائیل در حال فعالیت و گسترش هستند.

به گزارش عملیات سایبری به نقل از ایسنا، استاد علی اکبر رائفی پور در جمع دانشجویان در تالار شهید شفایی دانشگاه تبریز گفت: چهار کشور ایران، عراق، سوریه و لبنان از اسرائیل متنفرند و این کشورها تحت فشار از سوی استکبار جهانی قرار گرفته اند، لبنان و عراق را با بمب گذاری و ایران را با فشارهای اقتصادی و بازی با بازوهای کشور تحت فشار قرار داده اند.

وی افزود: کاری کرده اند که در سوریه سرباز مسلمان با پول مسلمان، برادر مسلمان خود را با افتخار سر می برد و آن ها می خواهند فتنه های سلفی گری را به داخل ایران نیز بکشانند.

وی با بیان اینکه صهیونیسم قصد دارد تا فتنه های قومیتی را در ایران راه بیندازد، گفت: مردم ایران باید هوشیار باشند تا از فتنه های آخرالزمان در امان بمانند، بحث های قومیتی مانند پان عربیسم و پان ترکیسم مستقیما توسط بیگانگان رهبری می شود و قصد اختلاف اندازی بین مردم ایران و تضعیف کشور و در نهایت مسلمانان و شیعیان را دارند.

رائفی پور خاطرنشان کرد: تفسیر به رای کردن قرآن یکی از نشانه های آخرالزمان است.

وی گفت: در جریان ما قبل هزاره، عقیده مسیحیان بر این بود که یهودیان باید در در عرض مقدس جمع شوند و سه چهارم آنان کشته شوند تا مسیح برگردد ولی در جریان مابعد هزاره آمده است که اصلا نیازی به کشته شدن یهودیان نیست و این تفسیر گذشته اشتباه بوده است.

وی با اشاره به این که بهاییت و وهابیت صهیونیزم اسلام، انجیلیست صهیونیزم مسیحی و اسرائیل صهیونیزم یهودی است، گفت: این سه گروه زیر نظر اسرائیل در حال فعالیت و گسترش هستند و کنگره امریکا زیر نظر انجیلیست هاست.

رائفی پور با مخاطب قرار دادن دانشجویان اظهار کرد: آرمان گرا و سیاسی باشید ولی نگذارید با شما سیاسی بازی کنند.

وی تاکید کرد: اسرائیل در جنگ سوریه به این نکته مهم پی برده است که اگر بخواهد به ایران حمله کند لبنان و حزب الله به طریق اولی وارد شده و دفاع خواهد کرد.